Szukaj
Menu Menu
Gamma Service    ...i wszystko lśni
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

Reklamacje i zwroty

Zwrot produktów zakupionych w sklepie on-line CLEAN360.pl - hurtownia środków czystości

Jeżeli dokonali Państwo zakupów jako konsument w rozumieniu art. 22 Kodeksu cywilnego, mają Państwo prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży w terminie 14 dni.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie zakupionych towarów.

Produkty muszą być pełnowartościowe i kompletne. Zwrot produktów odbywa się na koszt Klienta.

Adres do zwrotu towaru:

GAMMA Service

ul. Ks. W. Kurowskiego 76a

05-080 Hornówek

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego na w/w adres lub elektronicznie sklep@clean360.pl

Nie przyjmujemy niezamówionych przesyłek płatnych za pobraniem.

Zwrot należności nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez nas towaru przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. Sprzedawca w porozumieniu z Konsumentem może ustalić inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się z koniecznością poniesienia przez Konsumenta dodatkowych kosztów np. przelewem na podany przez Konsumenta numer konta bankowego.

 

Reklamacje

Zakupione produkty można reklamować w ciągu 2 lat od zakupu (otrzymania towaru) na podstawie gwarancji lub rękojmi.

Zgłoszenia reklamacyjne  z opisem problemu proszę wysyłać przez pocztę e-mail na adresy: sklep@clean360.pl Zgłoszenia rozpatrywane są niezwłocznie w nieprzekraczalnym terminie 14 dni. Reklamację rozpatrujemy stosując się do obowiązujących przepisów prawa zgodnie z którymi możliwe są: naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy.

Wymiana i odbiór produktów wadliwych i uszkodzonych odbywa się na nasz koszt.

W przypadku sprzętu elektrotechnicznego, jeśli produkt posiada gwarancję producenta zalecamy aby zgłaszać się bezpośrednio do autoryzowanych punktów serwisowych danego producenta ponieważ znacznie skraca i upraszcza to procedurę reklamacji. Lista punktów serwisowych podana jest w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów.
Pełna treść warunków dotyczących reklamacji dostępna w pkt. 8 Regulaminu sklepu.

Sklep internetowy Sellingo.pl